Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, September 7, 2010

SILENT is the best when my words is babbling 2 u!

sekarang keadaan kt umah amat sunyi n dingin...tiada lg kata2..tahla tak tau mn silap...ape puncanya tapi kami mmg dh tak berbual lagi...kini kami tidak punya cerita yg sama..hidup kau..hidup aku...adakala rasa ingin menjerit,melepaskan rasa kecewa di hati tapi apekan daya aku hanya insan kecil..tak mampu berlari ke mana2..segalanya demi Qiha..kutelan segala luka di hati.
kenapa aku berdiam diri??sbb setiap kali aku bersuara kau suruh aku diam..katanya aku memekak..bising..sikit2 membebel..tapi yg mengguris hati kerana kau menengking aku!siapa aku sekarang di hatimu kan..aku dh tak penah suruh kau sapu sampah,mop lantai,cuci toilet..skrg pn rasa aku lebih kerap mencuci n menjemur baju..aku yg penat sebab bangun pagi then g keje,blk rumah masak,layan Qiha..hujung minggu kemas umah...ape yg kau buat?kebanyakan masa kat umah kau hanya relax...mungkin kau suke aku tak bersuara sbb nanti dh tak ada org yg suruh tolong jagakan Qiha sama kot!
akan aku ingat kau menengking aku di bulan posa saat kau srh aku masakkan nasi lemak..aku hanya berkata santan dah abis then kau kata aku ni bising sgt..tapi org yg bising ni la g kedai beli santan then masakkan nasi lemak utk kau..tp ada kau rasa nak tolong?tiada..ada ucapan terima kasih..?tiada jugak..:-(..kau tau tak aku menangis masa buat nasi lemak tu?tau tak itula nasi lemak yg kuhasil dr luka di hati?malam tadi aku just mintak tlg basuh baju,kemudian baju melayu tu beruskan sikit utk hilangkan kesan kapur kain...sblm masuk mesin basuh...tu pn kau kata aku bising..
okla nampaknya antara kite telah tiada bicara jadi diam adalah lebih baik..aku tak mau dikata org yg suke membebel..kenapa kan sekarang kite macam ni??

No comments: