Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, September 6, 2010

who am i?

aku seorang perempuan yg dari kecik kena berdikari sendiri...tiada mak nk mengadu domba sbb condition mak yg tak berapa sihat..teringin rasa nk ada tempat mengadu n bermanja..huk..huk..huk..setiap perkara aku laksanakan berdasarkan logik akal..kerana itu aku seorang yg keras hati krn tak mau dilihat lemah...seboleh2nya tak mau menangis...
aku telah berkahwin 7 june 2009 dgn pilihan hati sendiri....telah punya anak perempuan lahir 16 januari 2010..pada mula segalanya berjalan dengan lancar tp semakin hari semakin hambar duniaku...bosan dan menderita tp jangan menangis hati krn kau kuat...tidak lemah...terusla redah hidup ini dgn tabah...
kerana tiadanya teman,di sinila tempat ku mengadu..puas ku pendam luka dihati namun lama ke lamaan hatiku sakit..terluka n berdarah..maka di sini ku coret ape rasa hati moga dapat meredakan lara di hati...bukan untuk menagih simpati sesiapa..sekadar luahan rasa..
kekecewaan hati mungkin terjadi kerana apa yg kuinginkan tidak menjadi seperti ku mahu...mungkin harapanku terlalu tinggi terhadap sesuatu..tak mengapala...aku bukan manusia sempurna..
harapanku..moga sinar bahagia akan menjadi milikku..moga aku beroleh kembali senyuman aku yg hilang..hidup kembali ceria bukan sunyi sepi sendiri...
jadi di sinila dairi ku..tempat meluah rasa..moga yg duka akan hilang...Tuhan berikan kembali bahagia ku..amin.

No comments: