Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, September 8, 2011

itu anak dara saya

ok seperti yang telah dibaca aku dah tamatkan cite raya pasa entry lepas...tunggu plak nanti cite pasal open house..tapi ada ke tak gambar aku tak boleh promise sebab amatlah segan nak keluarkan camera cabuk aku tu...hihihihi....

open house pertama adalah sabtu ni iaitu umah bos abang...kat putrajaya je...on the same time adik nanti nak datang coz da kan start keje isnin depan...harap dia datang tepat pada waktu jadi nanti dia datang terus g open house...eh dah ke cite lain plak...sebenarnya nak cite pasal anak dara aku...

sepanjang raya tu memang qiha beraya dengan baju kurung je puncanya kitorang tak banyak beraya, kedua qiha ada 2pasang baju kurung sepasang kebaya.hah nak cite yang qiha adalah lasak sebenarnya...dok kampung ada je bende dia nak main.tapi sebab dia sorang je maka takde teman nak main sangat so siang hari tido jugakla...kalau tak,tak merasalah aku tido siang...eh aku tido ke..ke ada je perkara nak dibuat?tak ingat sudah...ni kira sehari lepas balik kampung...keje dia asyik nak main kat luar umah pastu buli kucing je...




dah puas main kat luar main dalam umah plak...lucky ada galaxy tap so adalah bende dia nak main selain kacau kucing...asal balik kampung aku bawak buku2 dia untuk baca...emm..hampeh dia nak baca...mainan aku bawak pun dia tak mau main..ni hobi dia...suke korek purse aku...oh sebenarnya kantung je...aku tak reti nak pkai purse..mcm tak cukup ruang nak isi barang (kad2 sebenarnya..atm,ic,lesen n kad2 point atau customer loyalty cards..nanti2 aku kasi tunjuk eh..) ini keje qiha..sepahkan isi kantung aku tu... 
senyum sengih je jumpa kantung aku tu...
pastu concerntrate nak sepahkan isi dalam tu...

tapi dalam banyak2 perkara nakal yang qiha buat kat kampung satu ni paling aku tak tahan....pening nak layan...
panjat kerusi...aduh..risau aku kalau dia salah langkah terjatuh ke bawah...tengok la muka nakal dia..buat masa ni masih tak pandai mengejar ayam..nanti dah pandai kompem dengar la jiran2 abah suara aku menjerit panggil qiha kot...hahahaha



No comments: