Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 31, 2011

1st day at nursery

lama dah tak menulis..puncanya emosi tak stabil...ada rasa marah,kecewa,geram,benci di hati maka tak rasa nak menulis...cuba n cuba menenangkan hati n perasaan sendiri tapi bagai masih gagal..jadi memilih untuk diam kerana takut kata2 atau tulisan membawa keburukan...

ok lupakan pasal tu...last week memang tekanan dengan keje...handle opis sorang2 bila bos dah mencutikan diri ke Australia..dengan nak setelkan order customer..kejar shipment on the same time barang dari supplier tak sampai lagi...arggh..pecah kepala...

pastu nak setel pasal nursery qiha...berhari2..eh bukan hari tapi minggu..psiko qiha ingatkan dia yang starting today onward sampai end of november dah tak g umah mama ct...coz mama ct balik kampung...hari2 cite kat school ada kawan...ada teacher...boleh main...qiha akan angguk macam paham...

jadi pagi ni dia bangun masih lagi mecari ayah...tak pernah jemu bertanya ayah..sedangkan from saturday morning..ayah takde, g outstation kat gopeng n penang sampai selasa..agaknya kalau aku takde qiha cari tak?hahaha...hari2 dah la bergaduh je dengan aku...bangun dengan mood baik...bagi susu n off kite berjalan kaki g nursery..qiha dengan girangnya siap ajak aku berlari2 jalan g nursery...

sampai nursery..terus join kawan2 main..aku stop kejap untuk tengok keadaan qiha..she happy..cuma bila aku nak g tu dia dah mula nak nangis...aku nampak qiha mengamuk nangis tapi tak bolehla patah balik..then dari dalam teksi aku nampak qiha dah ok semula..

tadi call nursery they said she ok...boleh mandi..boleh minum susu..alhamdulilah she my gurl yang mudah nak adapt new environment...tak sabar nak pukul 4.30 so i can go n fetch her...nak dengar aper cite dari mulut dia..even tak paham..kalau soundnya happy means she ok...klu nampak aku terus nangis makna she not ok..ok yang tak ok ni harap2 tak la...



gambar ni masa kat berjaya times square 22/10/11 lepas...follow shida berjalan ke ctu...tak sangka berjaya beli langsir baru untuk umah...hahahahahaha...



No comments: