Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 18, 2011

kenapa senyap?

ok dah lama..macam dah berkurun tak menulis kat sini..puncanya aku dah mula dok umah secara tak rasmi sejak lepas cuti raya haji tu.aku menulis ni guna galaxy tab sementara anak n ayah tengah tido.kalau diorang berjaga jangan harap aku ada peluang nak pegang..ha3.tak reti nak update guna galaxy jadi agak kelam kabut ckit..

masih belum biasa nak handle life as fulltime housewife.aku tak sure pernah ke tak bagitau kenapa aku terpaksa jadi surirumah sepenuh masa ni...cuma punca utama kilang aku keje dah berpindah ke bukit beruntung..macammana nak follow jauh bebenor dari rumah..


ok pasal aku cite kemudian..bulan 11 ni ramai betul yang kawin.lepas balik kg raya haji aritu minggu lepas kenduri sepupu abang kat kluang.hujung minggu ni sepupu aku kat kg then aku terus cuti dok kg coz 25.11.11 adik aku shida nikah..majlis sandingnya keesokkan hari..



No comments: