Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 4, 2011

Nursery - Day 5

Qiha pagi ni bangun awal..takdela awal pukul6.30 gitu..aku siap mandi dia terjaga...layan2 dia sambil bersiap g keje...bila tengok mama n ayahnya dah siap pakai baju kerja dia mulalah aksi nangis2...suruh tutup tv pn cakap nanak...dia may be dah tau kena g nursery kot...hahahaha

perkembangan baik even dia macam risau nak ke nursery tapi arini takde lagi adegan nangis n peluk2 aku macam tak mau tinggal...aku siap suruh greet cikgu morning pun dia follow...panggil cikgu dia pun sebut...cuma bila dah pass bagi cikgu tu dia dah cebik2..selebihnya aku tak nampak coz dah masuk umah..aku pun dah gerak..

semalam amik qiha pukul6.30...cikgu cakap asal sapa2 mak@ayah datang amik anak mesti dia nangis..dia ingat aku datang pick up kot..yela beberapa ari dia terawal balik so jadi yang last mestilah sedih...huhuhu..so aku sampai macam biasa adegan nangislah...

malam keluar makan kat johnny's alamanda...so tanya2 qiha kat school buat aper dia jawab nangis...hahahaha...lalu depan school kata nak anta dia citu nak tak...cakap nanak...bukan dia tak suka school tapi may be dia masih tak berapa nak selesa dok nursery kot...tak best coz ramai2 kan...selama ni dia sorang2 je kat umah pengasuh...ada kawan gaduh pun cuma iman..takpelah sayang...sekejap je pun...

No comments: