Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 3, 2011

Nursery - Day 4

dah 4 ari qiha kat nursery..terasa lama plak..so far qiha makin good..cuma pagi2 masih ada aksi nangis takde air mata..tahla aper yang dia risaukan tah..balik pun sama..nak amik buat nada nangis,air mata bergenang.

semalam aku tak pergi amik qiha sendiri...aku pesan abang amik qiha kat nursery n im waiting for them to fetch me kat tempat kerja.sebab abang tak kerja so pikir nak bawak qiha berjalan ke ioi mall...saja bagi dia tengok environment lain..reward sebab good behave kat nursery..

semalam bila sampai abang call then suruh qiha cakap..'mama, spai' ala2 rasa touching plak..she say it so clear..semalam order buku qiha yang aku beli online dah dapat..nanti aku snap gambar bukunya..upah g ioi mall biasalah qiha naik merry go round tapi kali ni ayah yang teman..

muka budak tak puas main..dah kena turun...

rambut dia comel je tocang dua, cikgu buatkan..aku buat macam tak balance..cikgu buat sekata kiri kanan...hahahhaa...arini start amik qiha pukul6.30 coz abang dah keje..she must be wondering why we fetch her lambat kot ek nanti...lupa nak ingatkan pagi tadi...huhuhuh..

No comments: