Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 14, 2010

bilik beraircond

weekend ni kat kampung abang ada kenduri..so plan gi sabtu balik ahad.tapi nak tido umah atok ker..NO NO NO sebab kompem ramai then bersesak2 depan tv..pastu bila nak senyap umah kalau ramai orang..kang tak tido pulak Qiha tu..lagi rimas kalau ada wani sepupu abang.minah tu baru darjah 6 tapi aku memang tak suke dari dia kecik2 lagi.budaknya degil..ingat dulu dia suke main rambut aku..konon2 nak ikatkan..rimas ok.dah cakap jangan main tak paham juga.nasib baik anak orang..klu tak lama aku sekeh!so back to the story aku risau dia asyik nak dokong qiha.kalau betul matik la aku coz kompem qiha kejenya melalak coz rimas. eh,ape kaitan dengan tajuk di atas?hahahaha
hah untuk mengelakkan hidup aku jadi kucar kacir n tak aman maka langkah mudah adalah tinggal di hotel.dengan cuaca panas sekarang best sesekali lena dengan beraircond kan.mula aku plan nak bilik yang ada 1 queen bed, 1 single bed tapi abang cibuk cakap nak bilik 1 king bed je.ala baru nak merasa luasya katil.lagipun 1 bilik 2jenis katil lebih murah..tapi tak kisahla janji tak tido umah atok.boleh terhindar dari melayan bual2 yang malas aku nak layan.harap2 tercapai impian weekend ni tido bilik beraircond.

No comments: