Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 7, 2010

cuci gambar

gambar Qiha dah beribu ditangkap..banyak dah aku transfer dalam komputer ofis ni,masuk dalam pendrive,biar dalam camera tapi sekeping pun tak pernah cuci!so aku dah buat keputusan nak cuci cikit gambar Qiha..agak2 dalam 200keping (tak banyak kata ko..byk tu!).sebab semalam driver lambat pick up sebab dia leka dengan keje yang tak penah abis maka tak sempatlah nak minta menyinggah kedai gambar.
yang buat mood terus ilang bila dia cakap nak buat aper cuci..yela sendiri pun tak pernah tengaok gambar anak sebab umah laptop kan dah takde jadi aku sorg2la tengok gambar.tuan punya diri pun tak pernah tengok gambar sendiri.paling menyakitkan ati bila dia cakap dulu dia kecik2 pun takde album gambar..yg ada just sekeping dua.mulut terus nak cakap masa abang tu family abang miskin..sekarang abang bukan tak mampu.oh ye aku yg beria nak cuci gambar harusla kena guna duit aku kan so ape nak pertikai pun tak taula.adakah kerana diri dulu membesar dalam keadaan miskin maka anak pun kena ikut keadaan yang sama?
setiap orang pasti akan cakap dulu kecik2 aku tak dapat itu ini jadi aku akan make sure anak akan dapat ape aku tak dapat dulu.dalam keadaan ni kenapa nak ke samakan your childhood time with your daugther?kalau nak samakan better aku pun berenti keje jaga ank kat umh coz dulu ko pun mak jaga sendiri kan.eh ke terbiar besar sendiri sebab mak ko keluar keje kilang?so terpaksa diam pujuk hati yang selalu kecik ati ni.ape2 aku tetap nak cuci gambar Qiha.at least nanti dia dah setahun dua..dah pandai kenal bolehla tengok gambar dia since dari lahir spai besar.

No comments: