Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 9, 2011

1st meal on 1st day work

ni cite semalam..lupa nak story..hahahha
semalam adalah permulaan hari bekerja lepas opis cuti panjang sempena raya cina..big boss masih lagi di Sabah..beberapa hari lagi baru balik after he get paymen from customer.even we did not receive any payment..biz still have to goes on..macam tahun2 sudah..(tahun lepas tak dikira coz aku cuti maternity)..bos akan treat us the worker dengan ayam KFC..biasa aku yang demand lebih nak meal yang mana..hahahaha..this time jenny yang g beli on the way datang opis jadi dia bagi sume sama jer.. aku makan snack plate
biasanay aku paling tak sentuh makan adalah coleslaw n bun coz tak minat.tapi kan semalam punyalah kebulur so sume yang ada atas plate tu langsai aku kerjakan..tetiba coleslaw pun terasa lazat..hahahaa..

puncanya sebab ari isnin balik tu kan aku cakap aku singgah taman warisan makan...aku makan bihun sup pukul5 lebih...kira dinner awal la kan...balik umah langsung tak makan aper2 lagi dah.nak tido ada rasa lapo tapi malas makan..jadi semalam g opis dengan perut tak berapa ada isi la...dari aku tak suke minum air coca-cola pun puas aku sedut sampai habis..tu la padahnya bila makanan tak cukup dalam perut..hahahahaha

No comments: