Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 21, 2011

tersembam akhirnya

dah ari isnin...macam minggu2 yang sudah Qiha dah makin malas nak celik mata pagi hari.adakah lepas ni terpaksa angkut dia masuk keta dalam keadaan mata terpejam?emm...no comment!tapi bagi aku sweet sangat malam tadi dia yang ajak ayah dia masuk bilik untuk tidur...bila abang suruh dia masuk bilik dulu pun dia sanggup jalan sendiri masuk bilik pastu mengamuk ayah dia tak mau angkat dia naik katil..hahahaha..masa tu aku tengah potong2 sayur untuk masak pagi ni as bekal Qiha kat umah mama Ct dia.bekal arini sayur bayam n ikan goreng.

sebab qiha sekarang dah mula belajar untuk makan sendiri so masa makan adalah masa yang paling bersepah.nak marah pun tak boleh coz she in learning process.malam tadi g pasar borong beli ikan n ayam pastu aku belikan qiha cawan,mangkuk n pinggan plastik.so senang dia nak makan..kalau kaca naya je dia angkat then jatuh pecah..

last weekend aktivitinya adalah berjalan ke Summit USJ..sebelum tu aku masak dulu kat umah..lepas makan tengah hari tu baru keluar umah.abang kata better makan kat umah jimat.hahahaha...bukti kami sengkek ni sebab aku masih tak dapat gaji n gaji abang belum masuk lagi...

so kat sini lah berlaku incident yang buat aku bengang...qiha biasanya bukannya berjalan tau tapi dia lebih gemar berlari n masa kat summit tu terjadilah incident dia jatuh tersembam...bukan takat tersembam je tau tapi berdarah bibir dia...sume salah abang la..qiha dah jerit2 panggil tapi ayah dia buat tak tau jugak so dah jauh sangat qiha tak larat kejar makanya tersembam.sian tengok bibir dia bengkak.aku suruh senyum pun dia tak boleh senyum...tapi nasib baik dia melalak kejap jer tapi aku bengang jugaklah.so ni masa kat summit.tak nampak sangat bibir qiha bengkak kot..
baru sampai pastu dok kat kusi ni
qiha saja je nak sebotaj gambar bersama..hihihi
masa ni dah terjatuh tersembam..nampak lain ckit bibir dia
masa balik..kat luar summit
macam dah besar sangat..cute..
ok..the end.

No comments: