Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 28, 2011

OASIS Activity Center

BERJAYA DIJUAL!!!!

SC620 OASIS Activity Center (Sweet Cherry)
Net Weight:3.96 (kg)
Features:
Suitable from 6 months above to 1 year old (not more than 12kg)
Removable electronic music and light toys
Develops child motor skills
Superior stability
Seat rotates 360 degrees
Cozy and easy to clean seat pad
Activity rocker
Multi-height adjustment




ok last week aku ada cakap nak dispose few item qiha kan...kerana umah aku yang tak cukup ruang (ruang bawak katil) pastu rasa item tersebut tak berapa aku berminat simpan dan untuk kegunaan akan datang (ada lagi ker akan datang?hahahaha).

ok salah satu item tu adalah walker kat atas.aku beli masa tu rasa rm150 kot kat jusco....tapi harga pasaran sekarang adalah rm 179.90...so last friday abang jual kat mudah.com percaya atau tak..sabtu tu dah ada orang beli.hani from shah alam.sanggup datang umah nak tengok n angkut bawak balik.aku jual dengan harga rm130.maka terlepas satu aktiviti hujung minggu..

alhamdulilah dapatlah cikit duit so lepas ni bolehlah nak beli potty train untuk qiha plak.tapi tak tau nak yang mana satu lagi yang sesuai.ikut nak beli yang ada music so semangatlah qiha kalau kencing bila ada music.hahahaha..tak pun nak beli yang boleh dicabut potty tu then letak kat real toilet.takpe pikir wisely mana yang ok.tapi aku terasa nak ajar qiha belajar potty train sekarang.demi nak menjimatkan kos pampers..hehehehe...

ada satu lagi item untuk dijual...kos asal aku beli adalah rm200+...tapi kena edit gambar n cari gambar yang proper...yang penting aku kena cari resit dulu nak tau harga sebenar aku beli sebelum memikirkan harga susut nilai yang aku suke untuk dibeli oleh orang lain.





















No comments: