Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 28, 2011

dispose the old for the new one

ok tetiba semangat nak dispose beberapa item barangan Qiha.sebab aku nak beli item baru untuk qiha.lagipun simpan banyak2 barang dalam umah ibarat umah merpati tu memang tak sesuai..

makin bersemangat nak hapuskan beberapa item qiha kerana My Dear warehouse akan ada awal bulan depan.so aku yang takde duit ni ada beberapa senarai barang aku nak beli..macam potty train,mangkuk makan..bed rail yang patut beli tu..aduhhh...duit segera datang.

item2 yang aku nak jual tu sebab aku yakin in the future tak guna.menyesal dulu beli tak pikir betul2 either item tu worth ke tak.so far abang dah publish 1 item kat mudah.com so harap2 laku.

P/S : patut aku publish post ni dulu tapi lupa plak...tetiba dah ada plak post yang ini..gara2 excited jual barangan preloved..

No comments: