Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 24, 2011

katanya tak kufahami..

rasa macam tak tau nak menulis aper..tiba2 idea langsung takde..blank..kosong...
pagi tadi qiha bangun pagi awal..aku bangkit dari katil mata dia dah terbuka luas n tersenyum lebar...terus ke depan n nak buka tv sendiri..sementara aku mandi..abang layan dia..

tetiba dia merengek tak mau turun..nak berdokong jer so aku pun sambil tempek bedak kat muka sambil dokong dia..ada dengar dia bersuara tapi aku tak concern aper yang dicakapnya...last2 masa nak tukar CD malam tadi dengan pampers untuk ke rumah mama CT baru perasan yang dia berak.patut pun dia merengek2 rupanya bontot tak selesa...dia ada sebut "yak..yak.."tapi aku yang buat tak endah.aper punya mak la...dahla minah kecik tu cakap perlahan so mana nak perasan.huhuhu..

punca aku tak concern dengan cakap Qiha sebab kalau dia nak susu bukan cakap 'susu' tapi merengek sampai buat aper kita bagi pun sume tak betul.bagi susu baru senyap.kalau tengah makan..bukan cakap 'nak..nak' kalau nak kite suapkan lagi tapi dia sebut 'a..a..'dah ajar pun dia masih tak berani nak sebut proper words..

haih..bilalah nak dengar qiha bercakap dengan perkataan dengan jelas.selagi tak reti bercakap ni aku was-was nak letak qiha kat nursery..cepat ye sayang cakap dengan jelas perkataannya pada mama n ayah

p/s:eh,normal kan anak aku??

No comments: