Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, February 15, 2011

FB aku la..suke ati la

entry sedikit kurang sopan kerana ianya luahan amarah aku!sekian, harap maklum.


"bored..keep waiting but no respon or reason...what for free communication is made?really want to said 'S' to you!"

ok tu adalah wall post aku 9 febuary lepas...tapi kan sekadar luahan aku yang aku tujukan pada seseorang yang rapat dengan aku...sebab payah sangat nak call aku even panggilan adalah percuma. tapi kan..........................................

tak tau lah apasal ada sorang ni asyik nak sentap jer dengan aper aku tulis....tak tau lah aper masalah dia...salah ker kalau aku nak post sumthing kat fb aku?cikit pun kata2 aku tak ditujukan pada dia.aku pun rasa aku tak cari gaduh dengan dia.wei sekurang2 nya aku biar ko boleh view wall aku dari ko hide wall ko dari aku aper kes????

kenapa aku cakap dia sentap???sebab kat YM status dia ada plak tulis "no reason....diam adalah lebih baik"...wei takkanlah emosi ko sama dengan aku..pada masa yang sama.mungkin aku yang terasa tapi kan...argghhhhh...malaslah nak pikir.sampai rasa nak delete dia dari list friend aku jer tapi kan nampak aku plak tak suke dia even memang dah tak suke pun...hishhhh....susah.takkan nak tulis wall aku kena mintak permission dia plak...bongok betul la

dia memang aku tau takkan membalas jawab fb aku coz konon dengar cakap suami pesan jangan menjawab balik kata2 aku kat fb tu untuk elak gaduh...tapi macam sengaja plak mencari gaduh di tempat lain....haih...bulan depan ada majlis keluarga yang kena tengok muka dia.harap tak nampaklah riak muka aku ni menyampah kat dia.

No comments: