Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, July 20, 2011

floria putrajaya 2011

ini kali ketiga aku g floria..1st masa tu tengah preggy (baru lagi), 2nd masa qiha kecik comel tak kenal bunga n now kitorang g lagi..tapi this time g waktu malam so tak nampaklah sangat bunga2 indah...dah la tema kali roses are forever..dua kali pegi...1st g dengan adik..sabtu tu lepas abang balik keje terus kitorang g...sebab nak tengok pertunjukan bot berhias....


 gambar bot berhias hasil dari camera cabuk aku..


qiha dah comel dah pandang camera..aku hampeh jer pandang ke lain


aku n adik bergambar gembira..try buat bentuk 'love'


keesokan harinya lepas anta adik balik kat TBS malam tu kitorang g lagi..kali ni just anak beranak jer..pada asalnya plan nak jumpa zu tapi nak buat macam mana tak proper plan so this time zu datang KL kitorang tak dapat jumpa n borak2...malam tu bergambar lagi...





pelamin indah..fully roses so the smell so sweet,fresh



aku suruh jadi minah payung




ok tu jela cite floria...kali ni g 1st day opening..last day tak g coz malas...for your info floria ni berlangsung seminggu dari 9/7 - 17/7 aritu...

No comments: