Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

qiha & syasya

ok kan aku cakap aritu yang aku kat jb sempat g umah akak aku....sebenarnya kalau g jb memang aku malas nak g umah adik beradik...umah aku takde sapa nak singgah pun kalau sapa2 datang kl...huhuhuhu....kira kecik ati jugakla...yela umah aku kecik cenenot...diorang umah besar..atas tanah....huhuhuhu....ala acah jela..aku bukan jenis macam tu...just malas nak ke rumah diorang coz diorang kat masai/pasir gudang...nak ke sana even tak lalu tol tapi jauh n jam..tak syok la...

umah akak aku kat taman scientax...lebih kurang dah ke masai...abang aku plak kat bandar seri alam...umah diorang memang dekat tapi nak aku melawat sume tak cukup masa lah...oh umah kawan baik aku masa sekolah rendah dulu pun dekat bandar seri alam...dulu g jb pernah g umah angah n kawan aku tu so tis time g umah akak aku yang ni plak..

abang semangat nak pasang gps dengan handset dia...tapi dah nak dekat sesat n salah jalan jugak...nasib baik nak patah balik senang..saja jela lepak umah akak aku tu sambil borak2 cite hal adik beradik...pasal mak....then bagi qiha main dengan sepupu dia syasya...takdela banyak sangat amik gambar coz budak2 tu tak dok diam...melasak nak main jer....


hah tengok syasya...gerak banyak sangat....muka lebih kurang jer...badan pun lebih kurang....nanti raya harap syasya dah teror jalan so senang ckit diorang berdua ni nak main sama2


syasya pun sama je macam qiha...tak berapa nak mesra dengan orang yang tak selalu dia jumpa....dia lagi la...over attach dengan akak aku coz fully breastfeed


ni gambar lama...qiha dengan akif n boboy....aka abang kepada syasya


ek...terselit muka orang yang berperut buncit...hahahhahaha....

No comments: