Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 4, 2011

kenduri kawin

ni cite dah lapuk....kisah last week....kenduri kawin sepupu abang kat bukit pasir muar.....zura anak mak long....majlisnya simple yet meriah....tak tau nak cite aper so lets picca tell the story..

cubaan suruh qiha melaram atas pelamin yang indah
pengantin perempuan merangkap sepupu abang..zura
biasalah..sebelum dok kat pelamin kena tengok dulu silat pengantin...
suruh ayah ke tepi coz qiha tak nampak pengantin
comelnya la dok kat tepi tingkap
budak2 kecik yang jadi 'tol' tu semua sepupu abang...can u imagine...sepupu abang lebih kurang sebaya anak buah aku je...
pengantin laki dah lepas 'tol' dok atas pelamin terus sarungkan cincin...tah mana punya adat pun aku tak tau...hehehehehe
raja sehari di persinggahan
qiha terpegun tengok pengantin..siap cakap 'tik..'so makna betul2 cantik la tu
orang kalut2 kat belakang kami amik gambar sendiri...hahahaha
bersama insan yang tak berapa aku nak baik..terpaksa take pict coz dia tetiba mencelah kat sebelah nak klik gambar...so dia kamera dia...aku kamera aku...


No comments: