Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, July 20, 2011

TBS - terminal Bas Selatan

ok bersiaran kembali setelah sekian lama tak tau aper nak cite kini kembali lagi...dengan cite2 kisah hidup ku...hahahahaha...ok mari kite sambung semula rentetan hidup aku yang tak berapa meriah ni..

sehari selepas perhimpunan Bersih yang berlangsung kat KL tu...aku tak amik kisah pun..tiada kaitan dengan cite aku ni...tibalah masa anta adik pulang semula ke Segamat.setelah puas dia dok umah aku semata2 nak interview keje..aku tak anta terus balik kampung tapi sekadar kat TBS jer...kagum aku dengan structure TBS tu...agak selesa..adik memang tak sabar nak balik...sampai sana dalam pukul12.50 dia terus cari tiket bas pukul1 punya...so lepas adik balik kami anak beranak ni berpusing2 kat TBS...sebab bukan selalu dapat g pun..terasa nak ajak qiha balik kampung naik bas pulak..tak merasa g KLIA..g TBS pun jadilah..hahahahaha..

sebab abang semangat nak gunakan GPS yang baru dia beli so kitorang ke sana berpandukan GPS dia ler..padahal bukan jauh pun...dalam 15minit dah sampai...kebetulan time tu hujan..okla tak sesat..hahahaha..ni cikit gambar on that day...lebih2 gambar qiha la...saja buat kenangan tapi gambar tak menunjukkan keadaan TBS pun...

qiha belajar amik gambar sambil tangan tunjuk peace

jambatan kat TBS 


qiha perasan dia yaya dalam cite boboiboy..

muka paksa pandang kamera..aku suke outfit dia..konon ala2 kawai girl..hehehehe

ok abis dah cite kat TBS..jap lagi aku buat entri lain pulak...oh sementara adik kat umah nasib baik dia tolong kemas umah aku yang bersepah n layan qiha..tapi sayangnya qiha tetap tak mau panggil uchu..tetap dengan achik shida jugak..hahahaha...tapi qiha memang terasa bila uchu takde coz dah takde kawan nak main..malam tu dia mengadap mainan dia pun ngamuk2 nangis.may be tak best kot takde gang nak maik since mama n ayah dia cibuk buat keje umah kan...cian qiha..takpe nanti uchu datang lagi eh.

No comments: