Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 5, 2011

'rumah penuh'

hepi bila semalam shida inform yang dia naik bas pukul6 ptg datang cni..even tak tido umah takpe at least dia ajak aku g teman cari baju untuk majlis dia nanti....yeah harus aku teman....so nanti petang suruh abang pick up qiha n jaga qiha...

jap lagi nak balik keje awal....dalam pukul4...sebab nak teman shida kan...ikut plan shida amik aku kat opis..harap dia n tunang dia tak sesat jalan ke sini...

tetiba pulak pagi2 jadi gawat dapat infomation baru yang adik akan datang KL jugak...wah macam tak caya pulak...esok dia ada interview kat shah alam....abang janji nak bawak dia g interview esok pagi so nasib baik...jap lagi dia naik bas pukul3...

aku keluar dengan shida cari baju...pastu adik sampai dalam pukul6 or 7 terus amik adik n balik umah...harap qiha tak tercari2 aku sementara aku keluar teman shida....

jadi malam ni umah penuh dengan orang...yeah...harap qiha hepi jumpa achik shida n uchu...oh dah pesan dengan adik letak ubat mak siap2 so takdela abah kelam kabut nak sediakan...tadi pun call adik tanya mak cakap aper...adik just cakap mak tanya bila adik nak balik...oh risau juga mak sorang2 takde adik ek...hehehehehe.....so malam ni n esok abah n mak berdua je kat umah tu...mesti sunyi kan..

No comments: