Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 4, 2011

isu facebook lagi....lagi...


sekali lagi isu ni keluar....kadang kan aku tak paham either biras aku ni tujukan pada aku ke, saja nak tengok aku makan cili ker bila baca post dia...selama ni kan hide wall tapi sometimes dia akan appearkan wall post dia pada aku...

post yang bagai nak provoke aku n nak tengok respon aku..marah atau geram dengan statement dia...buat as usual aku ignorekan jela even sakit hati juga.bohonglah baca tanpa apa2 perasaan...just tak paham aper tujuan dia....macam mana aku tetap bersikap jangan respon n tak kan bertindak balas pada kata2 dia....kalau menjawab kang ada dia sangka aku memang cepat terasa padahal dia tujukan pada orang lain....so better diam2 baca then let it go...

No comments: