Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 15, 2011

Ramadhan - Nuzul Quran

salam...
lamanya tak menulis kat sini.tak ada idea nak tulis ape...tak tau nak cite aper...bulan posa kali ni kurang ke bazar tapi rasa tu aku dah bagitau kot...tekak pun takdela berselera nak makan bukan2...may be mood tak berapa nak ada coz rindu pada mak..lamanya tak jenguk..last month, bulan tujuh tak berkesempatan balik..oh tak sabar tunggu minggu depan nak pulang beraya..yeah!

19hb ni adik aku shida datang cni..yeah suke ati...dia start lapor diri keje gomen as pembantu makmal...alhamdulilah dapat gak dia kerja yang more better.she deserve for good job!untuk sementara ni dia dok umah aku dulu la...nanti dah kompem penempatan keje may be she can apply kuarters ke umah sewa.bukan tak bagi tinggal sama tapi jarak tempat keje berbeza n jauh..waktu keje pun may be tak sama.umah aku even dekat tapi...tiada pengangkutan awam yang murah..i means bas..yang ada pun teksi..

oh hari minggu tu pada perancangan awal sabtu nak g expo baju budak kat presint berapa tah lupa plak..tapi sebab abang keje so petang la baru nak g..masa on the way nak pergi tu hujan selebat2nya padahal baru pukul5,gelapnya macam dah nak dekat pukul8 mlm..so tukar destinasi ke ioi mall...cuci2 mata last2 aku beli 2pasang kasut...hahahahaha...lama dah tau tak beli kasut...oh sekarang kat ioi ada playgound untuk budak..ingat kalau qiha ok nak tinggal bagi dia main kat citu sendiri tapi bila worker kat ctu amik dia, melalak nangis.maka aku la jugak yang teman.



ni gambar awal bulan aritu...pagi2 nak g keje dalam..qiha nampak kamera so saja snap gambar dia...mata bulat besar coz baru bangun kan...mama dia yang saja je malas pakai contact lens g keje jadi pkai spec cukup.

ok sambung balik cite hari minggu...semalam ahad pukul12 tengah hari g la putrajaya coz nak tengok jugak expo baju budak tu kan...sambil melawat kawan yang baru deliver...baby dia besar 4.09kg.oh sangat tak best expo this year coz tak banyak baju menarik di hati..maka nampaknya tahun ni akan membeli belah kat shopping complex la...kalau tak beli baju pun takpe coz qiha banyak baju tapi raya biasa untuk budak2 so sajalah nak spent for her.beli sepasang dua pun jadilah kan.so weekend ni kita berjalan ke shopping complex eh...hehehehehe...

eh nak cite pasal Nuzul Quran sebenarnya....taip tahun company aku tak amik cuti..lagi pun aku sorang je staff melayu...so macammana tetap keje...macam last year aku keje abang take care qiha kat umah..tapi ttiba bos baik ati kata bagi aku cuti..wah terus rasa syok...so tak yah tunggu weekend, rabu nanti boleh g shopping.sebab takde keje kot so bos suruh la cuti..keje pun tak guna..takde keje nak buat...bos pun bukan masuk opis sangat pun..bagus la tu...dapatlah aku bershopping...

No comments: