Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 25, 2011

Salam Aidilfitri

oh sebelum memula ucapan raya....nak diumumkan di sini bahawa TODAY IS MY BIRTHDAY! bangga nak bagitau aku kini dah 30 tahun.serius tak terasa pun umur meningkat....kat fb kawan2 banyak yang wish...hepi...sempena birthday tak pikir nak celebrate tapi semangat balik kampung beraya lebih menebal...hihihi..

ok mari kite terus ke tujuan utama coretan ditulis...

today is my last day of work....esok pagi lepas bersahur akan berangkat pulang ke kampung...."ooo...balik kampung..oooo...balik kampung....oooo...balik kampung....hati girang.." ok cukup jelas perasaan saya adalah meluap2 nak balik kampung...mood raya macam biasa...

di kesempatan ini saya nak mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua terutama pada sesiapa yang terlintas di sini dan membaca coretan saya yang tak seberapa indah ini...sekiranya ada di antara coretan yang secara tak langsung menyinggung hati sesiapa, maaf zahir dan batin.sesungguhnya saya insan yang sering melakukan kesilapan...tidak sedar selagi tidak ditegur.

moga Ramadan yang hampir berlalu ni memberi kenikmatan dan keberkatan buat semua..moga Syawal yang bakal menjelang akan membawa sejuta kebahagian buat semua...hargailah raya yang ada dengan berhati2 dengan setiap kelakuan kita...tak kira masa memandu,memasak,bermain bunga api,beraya,berbual n ape2 jela....supaya raya tahun ni akan meninggalkan kenangan paling manis buat semua. sekian.


No comments: