Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 4, 2011

tunggangannya

Semua orang ada anak kompem akan berusaha bagi yang terbaik untuk anaknya..kalau boleh nak memenuhi segala keperluan n kehendak anak...macam aku jugaklah...tapi aper2 ikut kemampuan kocek sendiri la...hahahaha..

ok sebelum aku merapu banyak aku cuma nak cite dalam umah aku ada dua tunggangan qiha...satu dia panggil car..

yang ni dia tolak pakai kaki la...klu mak pak nya yang tolong tolak dia akan angkat kaki macam dalam gambar tu...so syok je dia memandu...tapi kalau dia malas tolak2 dia akan naik kuda plak..


tapi ni sebenarnya rusa...so lompat2la dia dengan 'kuda' tu. tapi yang bestnya bila dalam buku cite dia ada gambar kuda, qiha akan seret kuda dekat dengan aku yang tengah bacakan cite tu pastu tunjuk kuda...tak pun aku ajar gambar horse kat tikat mat depan tv..dia pun akan naik kuda dia...kira macam mana keadaan dia paham kuda banyak dalam umah tu...

teringin pulak aku nak belikan dia pistol n backhoe untuk dia main tapi melampau tak ek...hahahaha....sekian.

No comments: