Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, August 23, 2011

sabtu yang berjalan sakan

weekend tu kira last shopping raya...betul2 shopping sampai abis la beratus duit abang...hahahahaha....kebetulan shida adik aku ada kat umah sebab dia nak setelkan hal dia jumaat tu...so sabtu follow sekali jalan la...

disebabkan abang g opis kejap sabtu tu so awal pagi dalam pukul9 lebih kitorang dah keluar umah...dok kat opis abang rasa sampai 11 lebih kot...so ada shida sempatla bergambar sakan depan opis yang sunyi sepi tu.kalau aku follow abang memang diam2 dok dalam opis je...hahahaa...oh abang punya opis kat cyberjaya...rasa dah bagitau kot sebelum ni....

alang2 dah dekat tu so aku mengajak la ke picc...kan masih ada lagi sales metrojaya...hah kat ctu la aku berbelanja secara besar-besaran..konon this year tak mau baju casual coz aku banyak baju kameja baru last2 beli dua pasang baju tshirt.abang pun dari plan nak beli jeans 1 pasang terbeli 1 pasang lagi seluar khakis..hahahaha...qiha pun keletihan sampai tertido masa tengok video kat handset ayah dia..so bawak masuk keta masih lagi lelap...yela dah la sahur dia bangun..pastu tu tido balik siap2 g opis plak..oh aku terskip breakfast dia...tak plan pun berjalan sakan..hahahaha...

puas berabis duit kat picc..masa tu baru nak pukul 1 tengah hari so abang telah mengajakke the curve...percayalah kerana ianya benar...hahaahaha..kenapa aku cakap macam tu, coz abang memang tak suke ke damansara sana..area citu kan sesak n jem..abang malas nak rempuh..so berkali2 ajak pun abang tak mau..this time coz ada bende dia nak beli..sanggup la..qiha lena,nak dekat2 sampai baru bangun..masa tengah nak cari parking qiha punyala excited..yela dah aku ingat2kan dia dulu pernah ke citu dengan ikin..qiha pun kejap2 cakap yeah..best...turun2..sampai2...gelak2...hahahaha...ok anak aku demand bab shipping complex best....hahahaahha...petang tu balik singgah bazar beli makanan..shida buat air cincau longan...malam tu jugak shida balik kampung coz dia nak ke jb pulak isnin tu coz nak lapor diri kat sekolah...oh shida start kej baru next month jadi pembantu makmal...hehehehe...

ni serba sikit gambar kat laman opis abang...lain2 tempat yang dituju sabtu tu jangan harap aku nak snap gambar...sibuk membeli...n melayan qiha...


dengan achik shida




aku dah lama tak amik gambar sendiri



ok ikut je kisah sabtu yang sakan...malam tu sebelum shida balik sempat lagi kitorang turun bawah jap bawak qiha main bunga api...tapi dalam keadaan aku takut..hahahaha...jadi mak pak nya la yang pegang bunga api tu  untuk qiha.ok sekian tamat dah cite.

No comments: