Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 22, 2011

Upin Ipin Lagi

oh...dah hari isnin...minggu terakhir sebelum bermulanya cuti raya...wah hati dah tak sabar nak balik raya...kat radio dah makin kerap lagu- lagu raya berkumandang...aku minggu ni keje sampai khamis je...jumaat dah start cuti..23, 24hb ada majlis buka puasa kat opis abang...last week ada buka posa kat umah KP bos abang...eh dah melalut pulak...hahahaha

ok berbalik pada tajuk...cite dah seminggu lapuk tapi masih semangat nak update...kih..kih..kih...masa cuti Nuzul Quran aritu kitorang g Mydin Subang..asalnya cuma nak beli langsir tapi langsir tak beli, barang lain yang diborong...hahahaha....alang2 dah kat subang tu kitorang sambung shopping kat Summit..takdela ape yang menarik tapi ada jela barang yang nak dibeli..lebih2 lagi baju..

masa kat ruang legar Summit tu ada pentas,rasa ada program bersama Upin Ipin kot tapi masa kitorang g tu takdela..yang ada patung upin ipin..qiha suka la...so aku suruh dia bergambar dengan pa pin dia...


kalau suruh bergambar dia memang tegak jela tapi tak pandang kamera pun..puas aku jerit suruh tengok camera..uhuhuhuhu..


then aku suruh qiha pegang upin ipin tu...okla dia follow je ape yang mak dia suruh..


last picture yang aku kena cepat2 snap kalau lambat nanti pandangan qiha dah ke lain...aduh memang menduga kesabaran bila suruh sorang toddler yang lasak bergambar ye...hahahaha

qiha sekarang asal nampak mainan yang kena masuk duit/token tu kompem nak naik jadi bapak dia layankan je...aku sementara dia main pusing la kedai dekat2 dengan game tu...





ok puas la main kat citu then terus sambung jalan2 lagi then balik umah...balik umah dalam pukul 5 lebih so singgah bazar depan umah beli makanan buka...





No comments: