Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 10, 2010

Cloth Diaper

OMG!!! dah jumat la...esok masih lagi takde plan..sama ada g melaka ikut abang atau dok umah..keta impian masih belum sampai lagi depan mata.haih bila nak merasa ni..hahahahah..jakun!
ok back to story..akak aku kat JB katanya nak guna cloth diaper (CD) macam qiha coz nak jimat.katanya dia ada duit lebih rm50 je...so mana cukup nak beli..kerana aku ni adik yang baik, mood pun ok maka aku pun tolonglah dia beli CD secara ansurans..so search2 aku jumpa satu website nice cloth diaper ni..so pakej dia menarik n in my budget bantuan.pakej dia ada 8 CD + 2 wet beg + 8 inserts bamboo = rm250.so aku charge akak aku just rm200 coz dia tak berkemampuan sangat.untung ker pada aku?untung coz aku tukar 3CD baru dengan qiha punya,amik 4 insert bamboo,1 wet bag + 12 biodegradable inserts.hahahaha punya jahat adik macam ni..tolong pun amik benefit.ala kira barang2 yang aku amik macam nilai untuk courier kos (aku guna GDex opis) n rm50 la..
so tetiba semangat lak nak suruh qiha berCD ari2..aku try la sanggup ke tak ari2 basuh coz qiha cuma ada 10 CD iaitu cukup stok untuk sehari setengah punya kegunaan..kalau ada budget nanti nak beli lagi.tapi qiha dah nak setahun bulan 1 nanti kira rugi la plak coz dah nak ajar tak mau guna pampers..hemmm...takpela we stick with that 10 jela.okla tu jela citenya.hoping 2moro my sister receive her CD n selamat berjimat.

No comments: