Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 2, 2010

tahApeApeTah

around 4.30pm (1/12/10)sumthng got conversation with my biras bout fb in YM...i got 2 biras..both were my BIL's wife.ok one i name her SA..staying in JB another is M staying in N9...ok both of them are the same age.as i know my BIL in JB just open his own fb n trying be friend with his brother aka abang..but abang denied his request.lantak korang lah..yang kelakarnya kes block list in fb..hahaha..
sebelum ni aku ada bukak fb BIL JB ni thru fb aku but tak boleh view his pict..the same with her wife..ingat diorang mengubah setting or what..lantaklah..then bila bukak thru abang punya fb..aik boleh je view some info n pict..(oh,FYI sume id n password abang yang berkait dengan online aku tau)so tak amik endah sangat kenapa dari fb abang boleh tengok aku punya tak..yang aku pikir aku dah setting elok fb aku supaya sapa bukan kawan tak boleh totally view my fb tu ok dah...
sebelum ni ada gaklah M cakap yang dia dah blocklistkan si SA ni..so aku buat tak kisah la coz block tak block fb aku still tak boleh view if u not my friend.yang aku kelakar awatla diorang ni kalut2 nak blocklist ni pun tak takla..bagi aku senang..tak mau kawan reject then report as spam..senang abis cite.so tadi M(aku memang berhubung baik dengan M je)cakap dia tak tak boleh view SA..aku pun tryla bukalah fb aku then search fb si SA n my BIL ni..sekali tak jumpa..taktau la either fb aku problem ke memang diorang dah setting block terus aku dari view diorang.hahahaha..punya risau keadaan fb aku maka aku buang fb abang dari friendlist then buka fb abang tengok what happen.fuhhh...demi nak pastikan setting aku betul buat la keje sign in sign off dua fb..rasa ngok plak...hahaaha..
so isu aku sekarang..kalau ko tak mau mengeratkan jalinan silaturahim sekali pun,rasa tak perlu kot nak block2 fb satu sama lain coz what u get.bagi aku ko nk view aku punya fb ikut suke ko la sebab aku memang dah setting fb aku untuk kawan2 je due my privacy not been distrubed.aper jela diorang tu..

No comments: