Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 23, 2010

mrs.santa claus

ok sekarang ni bertambah2 bosan n ngantuk..rasa macam tak cukup tido..semalam pestime keluar dengan putih baru...rasa kelakar lak coz ala2 macam tak biasa..hahahahaha....qiha pun macam blur2 je nak godek2 button radio coz lain kan..nak sentuh gear pun dia blur..oh semalam saja letak qiha dok sorang2 kat seat belakang n she can behave.balik dari jalan ke pasar malam n jusco..aku n qiha lak dok belakang.comfort so balik kg kami berdua boleh tido while ayah become driver.;-).malam tadi qiha pukul 3pg bangun nak susu lepas menyusu dia ngantuk tapi tak boleh lelap..so aku letak sebelah ayah..macam nak lelap siap peluk lengan ayah dia..tak jadi plak..then tepuk2 tilam..tu yang aku tak tahan macam tau2 nak tukar tilam baru je.so aku cakap esok kite tido pkai tilam baru baru dia baring n lelap..ingat abang tak perasan..dia dengar pun rasa nak gelak..
semalam berjalan g jusco coz nak beli baju baru untuk g kenduri kwin ahad ni.saja je kan nak rasa baju baru.konon nak pkai baju ala2 jubah sekali amatlah labuh..test2 pun tak de yang ok maka berbaju kurung jela.serius terasa aku ni dah lama tak beli baju baru kot so terus kekok nak membeli n cari yang bekenan di hati.hahahaha..sampai nak test baju pun rasa malas.tah ek macam tak selesa je..so beli jugakla coz rasa lama tak beli baju baru kan.balik2 umah terus test tudung mana yang match.aku tak bekenan dengan owner kedai tu sebenarnya.kedai dia bukannya banyak pilihan baju n tak nampak pun fesyen2 dia up to date..tapi kurang senang bila aku test jubah yang labuh tu dia cakap aku pkai lawa just kena potong n jahit bawah dia.mulut manis tapi kalau ko ada khdimat potong n jahit tu memang ok.ni customer nak beli pastu ko bagi cadangan g alter tempat lain bagi aku kurang sopan.patut suggest pakaian lain la.then masa aku test2 baju tu ada sorang makcik pun cari2 test2 baju jugak..masa aku nak membayar dia merungut dengan pekeje dia depan aku makcik tu test2 baju tapi gaya tak mau beli.so aku terpikirla kalaulah aku tak beli mesti belum abis tapak kaki aku ni melangkah keluar kedai kompem dia kutuk.betul tak?hah satu lagi yang kureng jugak masa aku nak bayar dia tanya nak bayar cash ke kad kredit?so aku cakap cash, tokey kedai ni pun cakap "good2..i like cash" then worker dia dok sebelah cakap "ala u sume cakap ok tapi tak suke"terus aku tersentap coz macam rude plak.macam ko tak suke aku bayar cash n hoping using credit card je.kira diorang ni boss n worker macam tak tau manner while doing biz plak.so lepas ni tak mau la masuk kedai tu.kang tak beli dia kutuk2 plak.hah boss tu bukan warganegara rasa orang middle east kot.worker budak melayu yang pkai eye liner tebal sampai dia bukak mata pun macam seksa..
emm...sekarang ni kebosanan sorang2 kat opis jadi lunch hour sekarang g lepak tengok WHI kat tv.cepatla week ni abis coz next week jenny start keje balik adala kawan nak borak2 masa buat keje.hoping seronokla dia bercuti2 kat Taiwan tu.sebelum jenny cuti dia dah bagitau inform pada pekeje sorang pinjam rm500 if customer bayar payment.tapi aku diamkan je coz tak sure sampai ke duit tu pada aku nanti jadi tak mau janji ape2 pada pekeje.tadi mak jenny datang n pass kan duit untuk pekeje2 so cepat2 aku agihkan...sukelah diorang ada duit cikit..so selesailah tugas aku as mrs.santa coz cant wait for tis weekend gather with my beloved best friend!

No comments: