Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 21, 2010

mimpi itu...

last sunday nite aku ada mimpi...entahla kira lawak jugak...may be aku tak pernah mc..pastu 10sion tak cuti2 jugak..so terbawak2 dalam mimpi..hahahaha....aku mimpi aku sakit yang tak serius tapi g jugak klinik so doctor cakap aku sakit biasa je.aku jawab aku tau pastu terus bagitau yang aku bukan nak ubat sangat tapi mc..doc kata okla macam tu so terus keluar satu surat mc.syoknyalah..
sedar2 tu hanya mimpi..tula aku ni takdela nak sakit2 sampai perlu ke klinik then amik ubat n dapat cuti sehari.so nak cuti semata2 then beli mc bukan aku la...tapi teringin nak cuti.emm...AL dah abis tapi aku tak peduli...31hb ni aku nak cuti...30hb balik awal t/hari.lamanya tak jenguk mak kat kg...last pulang depavali aritu..
qiha malam tadi aku tak taula either dia mengigau ker..nak susu ke..hidung sumbat ker...tak tau aper masalahnya merengek2 tapi mata pejam then panggil ayah2..dekatkan kat ayah dia sambung balik tido.emm..klu malam ni dia macam tu gak jawabnya aku try bagi susu..manatau masalah growth spurt ker ek..tapi sebab dia kejap2 bangun buat aku keletihan maka pagi tadi bangun lambat..pukul 7 baru tersedar..so kejut abang suruh panaskan lauk untuk aku..heran jugak kelentang kelentung kat dapur aper yang dia buat.lepas mandi aku ke depan sekali tengok dia makan...aduhhh...mintak tolong ckit terus dia balun makan sekali.hah..akhirnya abang complain asyik masuk keje lambat so aku cakapla aku bangun dia pun bangunla tolong setel ape2 kat dapur...jadi takdela lambat.ni dah tau aku lambat dia balun jugak tido sampai aku siap ape2 kat dapur n mandi..aku kejut baru bangun..hampehhh!

No comments: