Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 22, 2010

'dia' dah sampai..

semalam pukul 5 dah cabut balik..hehehehehe...then abang anta kat umah kak CT so kebetulan kak CT baru lepas bawak qiha jalan2 kat luar umah so kitorang(aku n kak CT ler) pun lepak2 sama kat bawah sambil bagi qiha bertatih2..ala takde la tatih2 sangat coz masih tak reti jalan lagi coz jalan masih berpimpin2..lepaskan tangan jawabnya jatuh terduduklah..hahahaha..
so planning malam tadi nak masak ikan masak pedas coz nak buat makanan qiha sekali.dah abang lepas anta aku amik qiha dia terus keluar balik maka berdua dengan qiha jangan harap aku nak dok dapur lama2.ada yang bergayut kat kaki.qiha main malam tadi pun macam tak syok coz ayah dia takde..kejap2 panggil ayah..mesti dia heran so aku cakap la ayah ada keje jadi lambat balik.
eh cite macam tak sama dengan tajuk ek...hahahhaa...malam tadi abang keluar tu sebab nak menjemput 'dia' la...ingatkan kejap rupanya lama..aku sangka kat cyber rupanya spai ke klang.so dengan kelaparan main2 dengan qiha dalam bilik coz dia pun macam ngantuk2..so pukul10 baru sampai.dah malam suruh aku turun tengok 'dia'.arrgh xkosa aku!
so pagi ni baru jumpa..ala cute je 'dia' sampai qiha pun blur2 nak sentuh 'dia'..takpe eh qiha petang ni kita ajak 'dia' g pasar malam beli biskut qiha eh..then g jusco beli baju mama...hahahaha..sukenye atiku bila dah jumpa 'dia'..'dia' adalah...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
welcome to our new ride!alhamdulilah dah ada family car yang atas nama kitorang sendiri.so by monday abang will return back that kancil to her owner iaitu MIL.tapi tak surela either abang nak anta ke tak coz tu plan aku coz sekarang letak kat parking opis abang.
jadi padi tadi jangan harap aku dapat dok elok2 coz kena suruh cabut sume plastik2 kat kusi..sampai segan lak dengan keta belakang coz keta tu tak tinted so nampakla keje tak senonoh aku tu.hahahaha..yela takkan nak biar plak plastik tu..buruk ok macam jakun ada keta baru..hah si putih ni no flatnya..BLB tak ingat plak..nanti aku dah hafal aku updated esok eh..UPDATED flat keta BLB 3977..huh jenuh aku nak menghafal...aku fail bab menghafal ni...hahahhaa
ALHAMDULILAH..

No comments: