Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, June 7, 2011

ahad hari bersama BFF

hah..gasak abis satu ari buat banyak sangat entry...bukti tadi pagi banyak sangat kelapangannya...hahahhaa...pastu cite pun just story pasal hari sabtu...ok ahad pun ada aktivitinya yang lagi best n syok...tapi hari menyeronokkan tiada gambar...


ahad adalah hari bersama kawan terbaik di abad ini...hihihihi...kitorang menjadi sahabat baik sejak masuk U dulu...kitorang dok bilik yang sama...tah macammana boleh ngam sangat2...take care each other..birthday pun dekat2 then saling related birth date tu...ok tak mau cite panjang pasal relationship tu sekarang...nanti2la eh..bila aku jumpa gambar lama aku baru cite eh..

sekarang cite pasal aktiviti on sunday...pagi tu aku kat umah macam biasa..melayan qiha..pagi tu kitorang layan muvee...ala tengok vcd jer...tengok cite RIO


okla qiha boleh layan...then barula siap2 nak pick up zue kat shah alam..sebelum gerak g brunch kat kedai mamak depan umah... instinct aku rasa yang zu belum bangun coz dia tak jawab sms aku...so lepas tu baru dia jawab kata overslept...hahaha...tu yang best aku dengan zue coz kitorang ada great instinct..oh kenapa aku kena pick up zu eh...sebab dia sebenarnya dari penang..datang sini stay umah abang dia coz bring along anak manakan n mak dia...diorang datang naik train.tu yang aku kena pick up...

dah amik zu kitorang bergerak g umah ikin plak...bayangkan dari equine -  shah alam - puchong...berpusing2kan..takpe demi hari BFF..hihihihihi..tapi bukan aku jadi driver..abang ye..kat umah ikin memang lepak lama la...sampai qiha pun sempat tido..abah ikin masak menu nasi ayam untuk kitorang makan..dok umah ikin berbual2 bercakap..memang best...

nak dekat maghrib kitorang keluar beramai2..aku & family, ikin & sahar...zue..kitorang g sunway piramid...sebab ikin nak beli barang dia sempena anibeseri yang pertama....tengok BFF punya pasal jadi tarikh kawin pun dekat2...hehehhee....dah setel sume hal kat sunway...3jam jugaklah kat citu...rasa pukul10.30 baru keluar...bukan terus balik tapi ikin ajak minum2 dulu...patah balik kat puchong sekali kedai yang dia ajak kat bandar puteri tu tutup...

bincang2 nak cari tempat makan pun thru phone jer coz masing2 lain2 keta...just aku n zue jela same car...dah takde tempat makan kat puchong yang dikenalpasti..kitorang gerak ke equine...sampai la kat salah satu kedai makan yang biasa aku makan....bukan minum2 je tau tapi memang makan...dengan ikan siakap masak stim, tiga rasa, telur dadar, sayur kailan...sume melantak..tak sangka semua kebulur..hahahha...bayangkan dengan qiha sekali makan...sebab ramai2 dia jadi berselera makan...tak makan main2...cakapla sedap..ok aku ajar qiha makan supper ahad tu...pastu ni jugakla pestime aku ajak qiha melepak sampai lewat malam...rasa kitorang makan dalam pukul11.30 kot...then setel gerak balik la kitorang...patut aku paling cepat sampai tapi kena anta zue balik dulu...on the way qiha memang terus tido...aku sampai umah pukul 1pagi...hahahahaha...pagi isnin tu dah pukul9 pun qiha tak bangun lagi...letihkan...puas kejut tak mau bangun..tukar pampers pun mata tutup..bagi susu pun mata tetap lelap..

ok perjalanan hari ahad tu...equine - shah alam - puchong - sunway - puchong - equine - shah alam - equine...bayangkan macammana perjalanan kitorang berpatah2 balik..tapi mostly aku la coz kan anta amik zue kat shah alam..tapi terasa dekat coz adanya kemudahan tol ELITE n LDP..terima kasih tol kerana mempercepatkan perjalanan kami..hahahaha....alhamdulilah jugak kitorang dapat pasangan yang tak kisah je bagi kitorang ni berkumpul sebab diorang bukan reti berbual..kitorang ni cakap punyala banyak diorang pihak laki hanya diam layan tv..boleh tak...tak berbual sangat pun..tah bila la nak ke penang plak..rindu nak berjalan ke sana...sebab ahad tu dah puas berjalan,maka isnin aku masuk keje lewat...so sempatla g bank kejap setelkan cikit keje..then dalam pukul 10pagi dapatlah aku sms dari ikin..tu yang terkeluar entry ni isnin lepas..tapi tentang tu nanti aku story lebih lanjut bila aku dah jumpa ikin eh...aku belum sempat melawat dia lagi...harap2 hari ni dapatlah...


No comments: