Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, June 7, 2011

ioi mall

ok masa kat ioi mall yang tak best nya berjalan dengan buggy la...mula ingat tak mau bawak tapi kan...sebab qiha masa nak dekat sampai tu dah lena..nak tak nak bawak la...aku lebih rela kejar dia berlari dari melayan dia menolak buggy tu...kalau kite stop nanti nak marah2...masalahnya dia tolak bukan nampak depan..so kadang2 terlanggar jugak pengunjung kat sana...aku jugakla yang kena says sori...

oh masa mula2 sampai tu adalah orang2 jual barang kat ruang legar tu..sekali tangan aku kena tarik dengan sorang salesgirl ni...dia nak promote tempat facial massage dia kot..yang ada kat tingkat atas...cakap nak check struktur kulit muka aku..okla tak kisah..pastu dia cakapla pasal offer dia la..tentang keadaan kulit aku..then dia hulur sekotak sample..dalam hati aku pikir wah bagus jugak dapat free sample produk penjagaan muka...abis2 dia cakap ada voucher la..free itu ini la...sekali dia bukak resit...nampak la dia tulis total rm198...hah terus aku cakap aku tak mau pun bayar..ada ka patut dia cakap kenala bayar coz nak sample kan..padahal mula2 dia kata tu free sample jer...nanti dapat facial massage murah...terus aku cakap takde duit dia offer pakej murah kononnya untuk student...tak minat aku...terus cakap aku pusing2 dulula nanti datang balik..terus aku nampak dia cancel resit tu...hampeh betul..aku paling pantang orang offer2 macam ni..cakap baik..cakap itu ini free..tanya minat tak, bila kite cakap minat...then tetiba keluar resit suruh bayar..hampeh..patut cakapla ni kitorang nak jual..minat tak dengan harga sekian2..klu aku jawab ok, ko barulah bukak resit.ni ikut suke je bukak resit then n aku bayar..oh sori...bukan cara aku la tu terus direct bayar....dah la lupakan pasal ni..moral of the story,next time jangan stop2 dengar pasal produk lagi...hahahahaha....


muka disebalik cermin aquarium...sapa yang pernah g ioi ni memang tau kat wings lama tu ada 1 aquarium besar...depan watson tak silap aku..so excited qiha nampak ikan2 berenang dalam tu.tapi dia bukan sebut fish tapi, duck...emm...ada dalam air kata duck...dulu ayam dia sebut aapp sekarang panggil bak = bird...mentang2 la bentuk sama..jenuh ajar jugak nak difference kan binatang2 tu...tengok sampai lopong2 mulut


ni muka hepi tengok banyak fish...


mula2 naik permainan ni...saja bagi qiha try naik...dah dia asyik pandang je masa kitorang jalan2 kat tingkat atas..ni belum gerak lagi...masa nak pasang belt tu risau gak qiha bising2 suruh tanggalkan...lagi2 masa bende tu bergerak...


ni gambar last yang ayah dia sempat snap yang dia melambai....aku suruh lambai tapi dah jauh baru dia lambai...ada video nanti aku try upload kalau boleh....hah nama permainan ni aku tak tau aper dia tapi yang pasti dia pusing2...hahahaha...mula aku ingat sambil pusing binatang2 tu akan turun naik..takla tinggi sangat rupanya tinggi jugak so mula2 risau takut aku terlepaskan qiha...hahahhaa....dasar pendek...abang cakap next time boleh naik sama2 kalau tak bawak buggy....ni bawak buggy tak boleh la..kalau mak bapak naik sekali,tinggalkan buggy maunya ilang kang...hahahaha...


muka lepas puas main pusng2....so bolehla senyum..hehehhee...


ni dia atas pentas depan jusco...ni je yang aku sempat snap...lepastu dah malas pegang kamera..ayah dia g toilet then g bayar parking..oh parking tiket ilang maka abang kena denda..bayarla rm20...terus rasa rugi...hhahahaha...pestime tu careless..rasa terjatuh kot masa dia keluarkan phone bagi qiha main...oh mula2 qiha tak berani nak joget2, lompat2 atas stage tu...aku suruh pun dia takut..lepas ada dua tiga budak jugak main atas tu baru dia berani...setel sume kitorang pun terus la balik umah...rasa sampai umah dah nak dekat pukul 9 malam kot...







No comments: