Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 10, 2011

dah jumaat pun

ok Rabu adalah cuti...sebabnya MALAS...tak tau kenapa takde mood ke keje...malam selasa dah jumpa ikin wit her new baby born...nama penuh lupa tapi yang disebut daris...no pict coz visit kat hosp then baby kat nursery..nurse yang jaga..kalau dok swasta macam tu ek..cuba dok govt hosp..hah jaga la sendiri anak ko bila dia dah lahir...tak boleh handle baru nurse datang tolong...hehehehehe...

oh sebenarnya 7 & 8 June adalah hari2 isitimewa tapi aku biarkan berlalu macam tu jer...satu sebab takde rasa nak celebrate...dua sebab krisis kewangan yang bagi ada mood menyambut aper2....tiga sebab orang nak sambut pun tak pernah nak paham perasaan aku...empat masih serabut n risaukan mak...so biarlah berlalu hari tu macam tu jer...oh i got present juga...kain pasang untuk set baju kebaya...serius bersyukur tapi rasa makan tahun la nak menjadikan sepasang kain menjadi sepasang baju kebaya lengkap...susah nak cari tailor yang aku suke la kat cni...lagipun aku tak minat sangat berbaju kurung ni..keje pun bukan pkai hari2 pun..kan best nak bagi aper2 ikut aper yang aku nak..bagi aku baju jubah idaman pun dah meriah dah...hahahahahaha....dah bagi tu terima kasih jela...ni komplain plak..hahahaha....

ok dah jumaat pun...esok dok umah...ahad ikut abang g kenduri kwin kawan keje dia...on the same time kat kampung shida akan bincang tarikh kwin...may be sume balik kecuali aku...ikut nak balik nak naik bas dah tu kalau abang keje esok sapa nak anta g TBS..kalau puduraya tu aku sanggup lagi naik bas even cabarannya nanti adalah besar coz bersama qiha kan..tapi rela..ni TBS aku tak tau jalan la..sesat plak nanti..huhuhu..sori shida cant attend the discussion wedding date ko.tapi insyaAllah kalau date ko pilih tu dapat kelulusan so akak amik cuti seminggu as i plan.. 

No comments: