Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, June 7, 2011

bersedia untuk berjalan

ok ni dah siap dah n tunggu masa nak keluar berjalan je ni...kitorang berjalan2 kat ioi mall puchong jer...ingat nak ajak g subang parade tapi abang malas...alasannya jalan jem...memang la keluar umah pun dah tengah hari pun...


demi nak ikat rambut tocang tu...aku suruh dia berdiri atas bangku n pandang luar...ala bukan nampak aper pun coz pucuk pokok dah menghalang..tapi tak kisahlah janji senang nak ikat...tapi pagi tadi senang pulak dok atas riba pun dia rela kena ikat tocang....


ok ni dia dah melalak...bukan aper asyik amik gambar je keluar umah tak jugak...ada jela tak kena...sekarang ni dah pandai mengamuk n merajuk...asal tak kena je merajuk pastu melalak...bingit telinga aku dengar..


ok ni aksi yoga paling hebat n stabil..ok abaikan kesepahan umah yer...bakul tu aku letak segala mainan qiha..sekarang dah pandai dia tarik kat bakul tu then keluarkan satu2 mainan..pungah sume tapi suruh simpan balik buat tak tau jer...hah nampak tingkap tu...dah pecah satu tapi sampai sudah tak berganti..salah aku sebab masa tu kalut nak bukak besar2 tingkap bagi qiha nampak firework tah macam mana salah tekan cermin tingkap tu terus terpecahkan...hahahaha...bantal tepi2 bangku aku letak demi mengelakkan sebarang kemalangan yang akan menyebabkan lalakan yang dasyat n kena pujuk...bukan selalu aku suruh qiha berdiri tepi tingkap tu sendiri..biasa aku dukung dia n tengok luar sama2..


ni biasala aksi dia nak tangkap kamera..tapi takpe cute jugak...hahahhaa...rambut tu berjaya ditocang n disepit sepanjang kitorang berjalan...dah nak balik tu baru dia cabut...

No comments: