Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 17, 2011

result adik

ok adik aku yang bongsu memang bijak berbanding yang lain...sejak dari PMR lagi result dia excellent...dulu dapat 8A straight...SPM lupa plak result dia tapi memang hebat la sampai dapat masuk matrik penang...ni result dia study kat UMT (Uni Msia Tganu)...memang kaki buku...cer cuba suruh layan tetamu masa raya...hampeh...orang datang pun dia kalut buat air...hahahaha..but i very proud of her...

sejak dari semester 1 asyik anugerah dekan...jealous coz aku ni akak yang hampeh belajar...dulu kat U pun siap extent final sem..hhhuhuhuu...aku excellent masa UPSR je..selebihnya klu exam penting resultnya hanya dalam golongan cukup2 makan je...sadis..hahahaha..aritu dia suruh aku tengokkan result final year dia coz dia takut tengok sendiri...so aku pun copy la...bangga siot!so demi nak merasa berjalan ke pantai timur, lucky dia study kat sana so bulan 10 nanti g konvo dia...nanti nak kena belikan mak abah baju lawa ni bagi mak abah proud dengan adik bila masuk dewan konvo...

ni first semester 2007/08

ni 2nd semester tahun 2008/09

 sem 3 2009/2010

final year 2010/11

owh by the way tis is my lil sis yang manja n gedik cum penjaga mak sementara sekarang...pengganggur tegar buat masa ni...hoping after tis she wll get very good jobs n high income...so boleh la tolong aku n shida cover2  perbelanjaan umah abah..hehehehe....

she my lil sis...adik...eh silap...azilla....hehehhee..




No comments: