Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 2, 2011

Dia bangun awal

tah aper tah yang tak kena pagi tadi pukul 4.30pg qiha dah tersedar....mata segar terbuntang..pastu mula la nak main...emm...dia sebabkan dia terjaga maka pukul5 tak jadi aku masak buat bekal dia arini coz kang dia pun nak ikut g dapur...main tepuk2 dinding la...

kesudahannya aku pun jadi ngantuk nak bangun pagi...malas sangat nak g keje...sampai nak anta sms kat bos nak kata tak datang tapi alasan aper???tak maula kata qiha@aku sakit coz kang betul2 sakit tak ke naya...so takde alasan untuk tipu malas g keje..maka gi jugak keje...sampai opis rupanya ada perkara yang buat tension plak...emmm...ni yang makin malas nak keje arini ni...

hah sebab dah bangun awal main2...maka tadi pukul7.10pg pun masih tak bangun.ayah dia kejut suruh bangun coz dah lambat...tapi bukan ank je malas bangun...mak pun rasa malasnyala nak g keje arini....tengokla muka fresh budak tido pagi tadi..aku snap siap ada flash pun dia tak sedar...biasanya mesti terbangun punya la bila dengar bunyi2 lain ckit time dia dah separa sedar tu...

tengok...sedapkan dia tido..bantal tah ke mana...dia ke mana...biasa macam tu la dia tido...suke berhimpit tido dengan aku....

No comments: