Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 10, 2011

eh..eh..khamis la

muka ala2 popeye...hahaha

eh dah khamis dah...salam khamis buat semua..lama dah tak menulis sebab takde idea nak tulis aper...weekend ni nak ke rantau, negeri sembilan.attend majlis kawin SIL...baju kurung baru dah siap..baju qiha masih aku takde idea nak sarung baju aper...yang pasti aku akan cuba tak mau bermesra dengan sapa2..beramah mesra lagi dengan ipar duai.demi mengelakkan aku menjadi mangsa perkutukan (betul ke bahasa aku ni?) mahupun dituduh yang bukan2.pengalaman lalu mengajar aku tidak terlalu mempercayai sesiapa lagi di kalangan ipar duai kerana musuh dalam selimut selalu ada...tak mau nanti ditikam dari belakang.

semalam ke warehouse my dear terus takde idea untuk membeli aper2..so kesudahannya abang beli keta remote lagi macam last time,aku beli puzzle n 2pasang baju qiha.hahahahha...nampaknya aku memang memerlukan sehari untuk mengemas baju2 qiha..baju2 new born,3 bulan kena simpan siap2.baju2 yang nampak boyish pun nak simpan...ye aku dulu suke beli qiha baju2 yang nampak universal..takde ropol2..kembang2,..bunga2..sebabnya baju2 gurl kebanyakan warna PINK..aper da..macam takde warna lain.

ok sekarang qiha dah nak masuk umur 14bulan...uii...gelagat makin macam2 tapi aku rasa masih di tahap terkawal..bab merajuk memang menunduk kepala ke bawah tapi tak sampai guling2...jerit2 takla sehingga mengegarkan..dah teror panjat tangga..duduk makan kat seat pandai campak makan ke bawah..TAPI disebalik keletah dia yang buat aku risau n geram...ada yang buat aku rindu n sayang dia sangat.makin besar ni dia dah makin peramah..dah boleh bergaul dengan laki lain selain ayah.kalau tak..suami kak ct nak main dengan dia pun melalak.sekarang dah boleh main golek2 atas tilam sama2..sampai kat jusco malam tadi dia tengok orang kat bangku n sengih2.just ramah2 qiha perlu ada kitorang berdekatan baru dia berani nak dekat dengan orang lain.kira jinak2 merpati la..makan di tangan dipegang lari..hak..hak..hak..

ok la itu jela cite aku...TAMMAT..

No comments: