Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, March 11, 2011

luvly friday


memula cite tentang menu malam tadi...masakan berasaskan udang..ye udang..even aku ni dalam kategori orang alergik tapi nak jugak makan..hahaha..
sebab malam tadi menunya adalah udang yang aku membeli tanpa dirancang kat tesco so aku just masak udang goreng tepung n telur dadar special.. memang special coz ada carrot,kacang panjang,cheese..dan sedikit udang. sedap n lazat dimakan dengan nasi putih letak kicap je coz tempoh memasak lari. so takde la sayur ke kuah sup.aku bukan teror masak kira aper yang aku masak bedal jela...hahahah

memang sedap setelah dimakan..tapi masa nak tido mulalah sengsara aku coz simptom2 gatal2 bermula...dengan perut rasa tak sedap sampai aku terpaksa termenung lama dalam toilet..dah setel keluarkan isi perut maka merah2 pn timbul..bengkak2 pun terserlah..tapi sebab aku tak serius maka dalam derita aku tido juga.jadi bangun ni as usual.

then pagi ni cuaca amat2la tak best coz dari pagi tadi sampai sekarang..macam ni la keadaannya ..

ala..tak syok sangat..macam nak tido jer..

tapi takpela coz arini luvly friday so its ok beb..esok is weekend plan masih nak ke mana,nak buat aper masih blur n tak nampak langsung perancangannya.aku pikir nak g n stay PD mandi laut alang2 ahad nak g kenduri kawin SIL..tapi jawapan abang 'tengoklah dulu' so terus tak pikir esok aper jadi.hahahaha..kalau tak ke mana ingat nak jalan2 kat putrajaya la...take some picture there.harap2 cuaca baik la...

ok then..selamat berhari minggu semua...hah pagi tadi jalan lenggang cikit coz cuti sekolah dah bermula.sama ada ramai yang g cuti tak pun lewat g keje coz tak perlu anta anak g sek. happy weekend to all..

No comments: