Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, March 22, 2011

majlis perkahwinan 13/3/11 - rantau,negeri sembilan

cite dah basi..cite minggu lepas lagi tapi sekarang baru nak cite coz masalah internet kat opis ni.aku kat umah takde internet..laptop pun takde.harap betulla cakap abang malam tadi he want give me new laptop...huhuhuhu
ok ni cikit gambaran masa majlis perkahwinan tu.majlis ni adalah majlis perkahwinan kali kedua kakak ipar aku..nak explain banyak pun tak reti coz aku sekadar datang memeriahkan majlis...kata dah tak mau baik2 sangat dengan ipar duai..biras birut supaya hati sendiri tak terluka.maka cukup sekadar aku datang tunjuk muka.cakap lebih tak perlu...hahahahaha...aku tunjuk jela serba cikit gambar yang ada eh..

abang ipar baru..nampak belakang tu biras yang tak berapa dah aku nak percaya..yang mana cari sendiri

dengan kakak ipar aka kakak abang.

emm...sepanjang hari cuba upload gambar tapi gagal...geram kan...aperla masalah dengan internet...

hantaran untuk pihak lelaki

raja sehari yang dirai

para tetamu yang tengah bersantapan

keluarga 

adik beradik
p/s : akhirnya berjaya jugak nak upload semua gambar..hahahahaha


No comments: