Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, March 1, 2011

my Dear..aku nak ini...

ok rasa semua dah tau yang warehouse sales My Dear bakal berlangsung this weekend.start from 3 March until 13 March 2011.ok barang2 yang aku teringin nak beli adalah...

macam best je kalau Qiha main tapi ruang umah sempit... -rm79.90

dari warehouse sales last year nak beli coz nak biar qiha tidur sendiri - rm89.90

ni macam comel...alang2 Qiha ada 1 blanket je kan - rm36.90

nanti boleh guna pelbagai..hahaha - rm25.90

yang ni bagus terus boleh attach kat toilet bowl umah - rm73.90

menarik..selesai guna nanti ada music tapi rasa kena picit sendiri kot...ala2 dah siap sila flush - rm39.90

rasa tamak tak aku nak membeli belah.tapi kan...sesungguhnya kocek aku kosong..oh,deritanya menjadi orang kurang kemampuan ni..hahahaha...kalau kocek aku penuh dengan membeli potty train yang ada music dah rm272.50...tanpa potty music tapi yang biasa rm306.50..mak aiii...barang cuma ada 6 jer tapi dah beratus.satu item lagi kena let go.so balik nanti cari resit pembelian..then harap cepat sold...hehehhe..

No comments: