Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, March 28, 2011

MB = menteri besar

muka pasrah kena paksa bergambar

try buat muka senyum

si pemberi bunga

Y.A.B. DATO' SERI UTAMA HAJI MOHAMAD BIN HAJI HASAN

ok masa majlis kenduri kawin kakak ipar tu...MB negeri sembilan datang tau..serius aku tak excited sangat coz tak kenal tapi ramailah yang cibuk bergambar bersama..lagipun aku bukan dok sana jadi takdelah nampak aper kepentingan aku kena mengendeng n kenalkan diri...

nampak kan 2 keping gambar kat atas kami bergambar secara bergilir dengan jambangan bunga besar tu...itu adalah pemberian dari MB ni..aku heranlah apasal dia bagi bunga ek bukan hadiah?pada fahaman aku bunga tu kalau ada pembukaan kedai baru ker...ni g kenduri kawin..akak ipar aku cakap dia ada sumbang duit..rasa tu memang kemestian kot salam keruk..ni aku jumpa link biodata MB ni..so baru aku tau kenapa dia pun hadir majlis kenduri kawin yang tak seberapa tu...

No comments: