Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 22, 2011

Cuba ker

Cuba ni plak

P/S : update dari desktop 
wah menjadi la.....hahahahaha....i means ni aku update pagi tadi before gi kerja guna no maxis aku..sebelum ni pernah cuba tapi tak boleh...pagi tadi tengokla aper yang tak kena rupanya sebab setting mms aku yang tak betul..ni aku guna handphone Nokia

oh by the way aku sebenarnya guna celcom sebelum ni tapi lepas update berjaya ada ayat messaging yang maha panjang..lagi tak selamat coz appear my number (ni guna Sony Ericsson)...so yang ni aku update guna hotlink so ayat panjang2 tu tiada ye.. 

kesimpulannya: nak update dari phone kena pastikan yang address blog adalah betul, setting mms jangan silap, adalah lebih baik guna no selain Celcom...tu jer..

p/s:gambar ni masa aku masih bujang..lawa cute kan..hahahaha..perasan sendiri!!!

No comments: