Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Sunday, April 24, 2011

Kuantan

sori la lupa nak inform...sori pada diri sendiri coz rasa takde sapa baca blog ni kot..hehehehehe
jumaat lepas aku keje halfday..masa nak balik tu tengah syok2 bebual dengan JenNy merangkap bos aku tentang kami..ye menyelami masalah rutin hidup kami..sama tak serupa tu lakehidupan kami...
ok2 berbalik cite sebenar..aku jumaat lepas dan hingga kini berada di Kuantan coz ikut abang keje.dia ada program kat Pekan so stay kat hotel Megaview..masa on the way sampai cni, singgah RnR temerloh semata2 nak makan ikan patin masak tempoyak..sedap tapi manis la..aku bayangkan yang pedas...
semalam sementara abang keje aku berjalan dengan qiha ke berjaya mega mall...alamak bayangan aku yang shopping complex tu macam mid valey ker..tak pun ioi mall puchong tapi takla semeriah itu..hahahahaa...sampai aku pun tak tau nak beli aper..ingat nak beli baju kemeja tapi kan harganya mahal la dari yang aku beli kat KL minggu lepas..so tak jadi belila..pusing2 bagi qiha jalan n hepi2..nampak dia macam dah mengantuk..then amik teksi pulang semula ke hotel...
arini..sekarang masih lagi di hotel..sebab qiha tido maka bolehla menulis...jap lagi dia bangun then kitorang mandi then check out la...balik semula ke dunia hiruk pikuk..oh ni dapat menulis coz hotel menyediakan free wifi so harus diguna dengan bijak...ok tu jela...hah gambar esok jela aku letak coz tak bawak cabel camera..tapi idok ler banyak gambar aku snap pun...

2 comments:

nanonano said...

megamall tu mmg xde ape pun, hehe
nape x g ecm??

dayana said...

oh ada tempat lagi best eh...serius tak tau..takpe i will take note..so lepas2 ni klu ke kuantan akan ke ecm..