Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 8, 2011

es teler 77

masa dok kat jb tu aku ada makan kat kedai ni...(haih..dah berkurun baru nak cite...) nak buat macammana internet problem jadi macam malas nak menulis2 ni...kedai ni kat tune hotel jer...kira masa kat JB memang tak berjalan jauh..tapikan tak sangkalah makanannya enak...kedai ni berasaskan masakan dari indonesia..sebab sedap maka kitorang dinner n breakfast kat cni jer...tak cari kedai yang lain dah..




menu aku makan : paket ikan goreng

set menu abang : Nasi jelimet




masa dinner tu kitorang makan set nasi jelimet n paket Ikan goreng...sedapnya ikan sampai jari aku tercucuk tulang..hahahaha...air pulak aku es alpukat..ala air avacado sebenarnya tapi sedap n lazat...abang air biasa..keesokkan harinya breakfast pulak kitorang makan nasi uduk (nasi lemak sebenarnya), paket nasi (nasi goreng yang sedap) untuk qiha aku bagi pisang bakar...mak aii...sedap..pisang bakar panas ditabur dengan cheese n syrup coklat...emm...sedap la..

No comments: