Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 14, 2011

tak tau nak letak tajuk

hari ni pegi keje sendiri menaiki kenderaan awam kerana abang kena g opis awal...kenapa dia awal??? kerana arini ada majlis APC...Anugerah Pekerja Cemerlang....pastu baru sedar lupa pulak nak pass kamera kat dia...maka jawabnya dia amik guna handphone baru dia... Samsung Galaxy S then tak dapat la aku show off....hhahahaha...


kerana handphone baru abang ni sanggup la dia ajak aku ke subang untuk membeli..emm....dua minggu lepas kot...pastu bagi aku hangin sebab asal balik umah cibuk godek2 handphone tu sampai terabai qiha....hangin kan....hahhaaha...payah kalau orang minat gadget2 ni sebab yang lain tak dilayannya...so handphone lama dia aku yang guna since handphone nokia aku pun cameranya bermasalah pastu tak boleh nak video call....so handphone ni aku yang guna sekarang...


sony ericsson P1i

aku tak minat sangat handphone canggih2 ni..janji boleh call, sms cukup.tu jer..lebih2 idok ler teman...dari godek2 phone better golek2 dengan qiha.

gambar terakhir bersama adik kesayangan yang bulan depan ada interview keje...harap dia dapat keje yang baik...sesuai dengan kelulusan STPM dia yang cemerlang tu dan get better salary.boleh la dia mengubah hidup dia...amin...

my dear sista...shida

No comments: