Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

rasa lapang sikit dada

ok dalam diri aku ni berlambak sangat masalahnya tapi tak terluah...sampai aku rasa tekanan juga...TAPI arini kurang cikit beban masalah aku..hihihihihi...so dah boleh tersenyum lebar sikit..

ok one of my problems is financial...company aku ada problem dengan collection so secara langsungnya gaji aku pun turut tersangkut la...bermula dari bulan januari aritu....so bayangkan macam mana aku nak survive...so korek2 saving...tahan2 nafsu dari membeli..bertahan...tapi bukan la gaji tak masuk terus...adalah bos aku bagi aku advance....tapi yela advance mana sama dengan total gaji...padahal expenses aku pulak ngam2 dengan jumlah gaji aku dapat tiap bulan...senakkan rasa dada..

tapi arini aku boleh....

sebabnya bos aku dah bayar hutang gaji....rasa lega jer....so barulah rasa semangat nak senyum kembali....kalau tak..nak senyum pun rasa kelat jer....tapi aku berharap collection tetap maintain next2 month supaya malam aku tido lena....

senang hati dah sikit....alhamdulilah....rasa lapang cikit dada...

No comments: