Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 6, 2011

rabu..half day

macam tak caya dah rabu...hari ni half day sebab qiha ada appointment kat klinik kesihatan untuk makan ubat cacing...ye aku seorang yang patuh pada arahan nurse klinik kesihatan..lagipun free perkhidmatannya maka tak salah kan.so far nurse2 yang pernah aku jumpa pun bukan yang garang2 so ok jela...


ni masa kat ikea...teman ikin berjalan2 masa abang bz kerja kat pwtc.masa ni ikin tengah test baju...macam tu la gaya aku setiap kali going out wit faqihah...26/3/11

semalam malas menulis so arini jela baru nak bagitau...hahahaha...eh arini jusco area umah aku ada buat Jcard day...rugi pulak tak cuti kalau tak pagi2 ni aku dah g sana mesti tak sesak.ingat nak beli cadar baru la...ok tu je nak bagitau arini...

No comments: