Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 27, 2011

melekat jer

oh qiha memang manja2 sangat dengan aku...malam dia nak tido kompem mengamuk kalau aku tak masuk bilik sekali...sebab kami tido sekatil maka malam2 buta boleh rasa dia akan peluk aku..kira kalau aku bangun dia akan tersedar jugak la..bila aku kat dapur nak masak dia pun akan main kat dapur jugak...adalah main dengan ayah dia tapi kejap...so aper2 dia nak melekat dengan aku jer...masuk toilet la yang paling mencabar coz dia akan ketuk2 pintu sampai kite keluar...kadang2 tension jugak...tapi sebab dah biasa aku buat tak tau jela....lagipun dia bukan buat banyak perangai pun...takat nak aku dok dekat dia..jangan buat aper2 (dah tu sapa nak buat keje umah)...aku kena dekat dengan dia sentiasa..mata dia mesti nampak aku...main sendiri pun takde hal...janji kena dekat n melekat...hahahaha...

ni masa aku tengah nak siap2 dia main kat kain...main pusing2 kat kelengkang aku la...hah sekarang nak main barang make up aku...dapat lip balm abis dia korek2 then sapu kat muka n rambut....payah la bila dah besar..nanti barang2 kena share dengan dia...hahahahaha



pegang jela kaki mama tu qiha...tak kosa nak melayan dah...

No comments: