Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 27, 2011

susah hati mengenangkan mak

emm...tadi tengah hari my sis Shida sms tanya aku balik weekend ni ke tak..jaranglah dia nak tanya aku balik kampung ke tak kalau takde hal serius dia nak mintak tolong....sekali dia cakap mak tak sihat...kalau takat demam tu ok lagi..tapi ni bagi aku dah serius sebab menyebabkan perubahan fizikal mak...

aduhh...dari aku nak makan lunch terus ilang selera..risau kat mak..rasa macam nak terus balik segamat jer...tapi apakan daya aku keje...so ingat esok nak balik tapi abang pulak ada kursus sehari...aduhhh..."bersabar ye mak..nanti jumaat deqna balik bawak mak g hospital"

harap sementara aku tak balik ni mak tak makin serius...sebab risau abis aku call sume adik beradik bagitau..yela sendiri tak mampu dah jadi terpaksa bantuan yang lain.so macam2 la halnya setiap adik beradik...masing2 dengan masalah masing2.harap adalah yang balik n bagitau aper tak kena...oh shida memang dok dengan mak abah tapi dia tak mempunyai ape2 transport so tak mampu la dia nak bawak mak g hospital..

asalnya shida just bagitau aper yang dia pandang pada perubahan fizikal mak...tapi sebab kali ni sakit sampai ada perubahan fizikal aku rasa serius...mak memang ada dara tinggi tapi ndak mau dia makan ubat...harap2 bukan mulut mak yang senget sikit tu bukan tanda2 awal akan kena strok...aduhh..nak tulis pun dah dah bergenang air mata...

"ya Allah..aku mohon pada Mu kau berikanlah kesejahteraan terhadap mak ku..Kau kekalkanlah kesihatan yang baik untuknya di umur 64tahun ni.."amin.

No comments: